نماینده ولی فقیه در کردستان:

نیرو‌های مسلح بزرگترین یاور مردم هستند

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: نیرو‌های مسلح نظام جمهوری اسلامی همیشه در کنار مردم بوده و در زمان صلح هم در توان خود به شیوه‌های مختلف کمک حال، ولی نعمتان خود بوده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی،  نماینده ولی فقیه در دیدار فرماندهان سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:  در چند سال اخیر در حوادث طبیعی همانند سیل و زلزله و اپیدمی شیوع ویروس کرونا نیرو‌های مسلح نشان دادند می‌توانند از ظرفیت‌های دیگر خود هم برای کمک به جامعه بهره ببرند.

او یادآور شد: نیرو‌های مسلح در جریان مقابله با شیوع کرونا فعالیت‌های مختلفی از جمله ضد عفونی معابر، تولید و توزیع ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و ایجاد بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌های موقت داشتند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: نیرو‌های مسلح در ایجاد امنیت و صیانت کشور و حفاظت از مرز‌ها بسیار تاثیرگذار هستند، ولی در داخل جامعه هم بسیار کمک کار بوده‌اند.

او با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر سپاه پاسداران گفت: زحمات عزیزان سپاه هیچوقت مخفی نیست و زحمات و مسوولیت‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف افزایش پیدا کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این دیدار اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس ۶۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شد که کمک‌های پزشکی در مناطق روستایی و محروم از برنامه‌های اولویت‌دار بوده است.

سردار سید صادق حسینی افزود: دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از این خانواده‌ها، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی و محرومیت زدایی، آغاز مراحل ساخت پروژه‌های جدید برای رفع بخشی از محرومیت‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است.

او با بیان اینکه سپاه پاسداران به ویژه در استان کردستان همیشه در کنار مردم بوده است یادآور شد: در شیوع کرونا نیز فعالیت‌های مختلفی برای کاهش شیوع این بیماری داشتیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.