ابلاغ پیام تسلیت مقامات عالی دولت به بیت آیت‌الله جعفری

استاندار کرمان با حضور در منزل آیت‌الله جعفری، مراتب تسلیت رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور را به بیت وی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی‌وند، نماینده عالی دولت در استان کرمان امروز به همراه  محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با حضور در منزل عالم فقید آیت‌الله سیدیحیی جعفری، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، مراتب تسلیت رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور را به بیت مکرم وی ابلاغ کرد. 

زینی وند در این دیدار، درگذشت این اسوه اخلاص، وفاق، همدلی و همراه صمیمی مردم استان کرمان را به فرزندان و بیت مکرم ایشان تسلیت گفت.

 او آیت‌الله جعفری را از بزرگان جمهوری اسلامی دانست و رحلت این عالم مجاهد و مردمدار را ضایعه‌ای عظیم خواند.

استاندار کرمان با بیان اینکه وظیفه ما بود که خدمت آیت‌الله سید یحیی جعفری برسیم، افزود: با تاکید شخص رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور، دیدار با آیت‌الله جعفری را در نظر داشتیم که متاسفانه وی بستری بودند و توفیق خدمت حضوری را نداشتیم.

او بیان داشت: دفتر کار وی، محل رجوع همه اقشار مردمی و گروه‌ها بود.

زینی وند گفت: برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت‌الله جعفری با توجه به شرایط کنونی و تاکید فرزند وی برای رعایت شان و شخصیت آیت‌الله جعفری، طبق چارچوب شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

سیدهادی جعفری، فرزند مرحوم آیت‌الله سیدیحیی جعفری از ویژگی‌های شخصیتی این عالم مجاهد را دخالت نکردن در امور اجرایی عنوان کرد.

او افزود: شخص آیت الله جعفری همیشه تاکید داشتند که مردم به زحمت نیفتند و برای مراسم تشییع وی نیز با توجه به شرایط، این مهم مدنظر است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار