لزوم رفع مشکلات مختلف عمرانی در روستا‌های هویزه و دشت آزادگان

نماینده مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در مجلس بر رسیدگی به مشکلات روستا‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی تاکید کرد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه‌ای به منظور رفع مشکلات و تکمیل پروژه‌های گاز، آب و فاضلاب، راهداری و مسکن با حضور فرمانداران شهرستان‌های حوزه انتخابیه، مسئولان استانی و شهرستان‌ها برگزار شد.

او ضمن اعلام نارضایتی از تکمیل نشدن بعضی از جاده‌های روستایی و راه‌های مواصلاتی ۲ شهرستان به ویژه روستای هوفل و جاده روستای شاکریه و تاکید بر بهره برداری از آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان، افزود: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات لازم از بخش نفت برای تامین آب شرب روستایی اختصاص یافته است.

ساعدی اظهار داشت: مردم ولایتمدار و انقلابی ساکن روستا‌های محروم جفیر یک و ۲، از نبود آب شرب گلایه دارند، از همین رو خواستار تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی به روستا‌های مذکور هستیم تا مشکلات آن‌ها در زمینه تامین آب شرب سالم و پایدار مرتفع شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان، رفع مشکلات فاضلاب شهر رفیع و لایروبی آن و رفع مشکلات فاضلاب کوی سلمان فارسی واقع در شهرستان هویزه را الزامی دانست و بیان کرد: همچنین اهالی روستا‌های جلیعه بنده، ام دبس و مچریه از نعمت گاز محروم هستند و باید تکمیل پروژه گازرسانی به بخش مرکزی شهرستان هویزه نیز تسریع شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.