روستاهای شوش گنجینه ای از مهارت های کشاورزی

فرماندار شهرستان شوش گفت: روستاهای این شهرستان گنجینه ای از مهارت های کشاورزی و میراث معنوی است که باید در معرفی آن ها برنامه های ویژه ای را اتخاذ کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی، فرماندار شوش بیان داشت: شهرستان شوش دارای ۲۲۰ روستا با ظرفیت های فراوانی است که در نوع خود از نظر تعداد روستا در میان سایر شهرستان های استان بی نظیر است. روستاهای شوش گنجینه ای از مهارت های کشاورزی و میراث معنوی است که باید در معرفی آن ها برنامه های ویژه ای را اتخاذ کرد.

غزی افزود: روستاها را می توان نقطه اتکای خودکفایی یک کشور دانست و مردم روستایی همواره نماد مهربانی، میهمان نوازی و تلاشگری بودند و هستند. تلاش روستاییان شوش در 8 سال دفاع مقدس برای حفظ این سرزمین بر هیچ کس پوشیده نیست و نمونه بارز آن شهیده فرحه دبات بود که در شب های گذشته مراسم یادبودی برای ایشان در شوش برگزار شد.

وی یادآور شد: روستا و روستائیان در طول تاریخ پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور بوده و نقش اساسی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.

فرماندار شوش گفت: امروزه به یمن نگاه ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر تمام سعی ما برای توسعه زیرساختی روستاها است. توجه به مشکلات روستاها خصوصا جامعه کشاورزی در اولویت فعالیت های ما است و امیدواریم بتوانیم در حد توان نسبت به رسیدگی به این مشکلات گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/م

تلاش برای توسعه زیر ساخت های روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.