اهواز؛

مشکلات روستاهای کارون زیر ذره بین استاندار

مشکلات شهرستان کارون با حضور استاندار خوزستان، فرماندار این شهرستان و جمعی از مدیران استان مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات روستاهای کارون زیر ذره بین استانداربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در این نشست که امروز(28 اسفندماه) برگزار شد، با اشاره به پروژه مقابله با ریزگردها در جنوب شرق شهرستان کارون گفت: برخی از اهالی روستاهای این مسیر عنوان کردند از کمبود امکانات رنج می‌برند بر همین اساس دکتر روحانی دستور برگزاری جلسه با حضور اهالی این روستاها جهت بررسی مشکلات را دادند.

وی بیان داشت: دولت در حد توان خود حداکثر تلاش را برای برطرف کردن این مشکلات انجام خواهد داد. با پیگیری خانم دکتر خنفری مشکلات روستاهای جنوب شرق شهرستان کارون مطرح و حل این مشکلات در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر معصومه خنفری، فرماندار کارون اظهار کرد: پس از دستور رییس جمهور، با پیگیری‌های انجام شده، اقداماتی برای بهبود وضعیت روستاهایی که در پروژه مقابله با ریزگردها قرار دادند، صورت خواهد گرفت.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته، کارهای عمرانی این روستاها انجام خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود عمل خواهند کرد.

فرماندار کارون اذعان داشت: عملیات راه‌سازی و ترمیم معابر روستایی نیز در حال انجام است.

خنفری با بیان این‌که رییس جمهور دستور ویژه‌ای برای حل مشکلات روستاها صادر کردند، خاطرنشان کرد: خانه‌های بهداشت و مدارس جدید در این روستاها احداث خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.