تبریز؛

کمک220 ميليارد ريالي به دهياري هاي بستان آباد

بخشدار مرکزی بستان آباد ازكمك 220 ميليارد ريالي دولت تدبیر و امید به دهياري هاي بستان آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دکتر حسن سامع نسایح در جلسه بررسي مشكلات و مسائل روستاي سقين سرا از افزايش سه برابري كمك هاي دولت یازدهم به دهياريهاي اين شهرستان خبر داد و گفت : از سال 92تاکنون دولت يازدهم به دهياري هاي بستان آباد ، بيش از 220 ميليارد ريال كمك كرده است.
در اين جلسه كه فرماندار و نماينده مردم بستان آباد در مجلس شوراي اسلامي و روساي ادارات شهرستان حضور داشتند ، سامع نصايح با اشاره به اين كه روستاي سقين سرا به عنوان روستاي پايلوت اقتصاد مقاومتي در آذربايجان شرقي انتخاب گرديده است گفت : اين روستا از قطب هاي توليد درب و پنجره فلزي ، درب هاي ام دي اف ، مبلمان شهري ، تانكرهاي آبي و نفتي و ... بوده و روزانه 500 عدد ادوات كشاورزي در سقين سرا توليد و به سراسر كشور فروخته مي شود.
بخشدار بستان آباد گفت : سقين سرا جزو روستاهاي نمونه در كشور بوده ،به طوری که آمار بيكاري در اين روستا صفر مي باشد و كارگران از شهرستان هاي مختلف در كارگاه هاي اين روستا مشغول به كار مي باشد.
وي اضافه كرد : از سال 92 تا نه ماهه اول سال جاري دولت تدبير و اميد بيش از شش ميليارد و 879 ميليون ريال به دهياري  سقين سرا اختصاص داده است.
سامع نصايح به نبود اينترنت پر سرعت در بسياري از روستاهاي بستان آباد  اشاره كرد و افزود : با پي گيري هاي به عمل آمده تا پايان خرداد ماه سال آينده تعدادي از روستاهاي پرجمعیت شهرستان از خدمات اينترنت پر سرعت استفاده خواهند كرد.
وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود از عدم همكاري بانك مسكن در ارائه تسهيلات به نوسازي بافت هاي روستايي انتقاد كرد و گفت : متاسفانه بوروكراسي حاكم بر سيستم بانكي و مساله ضمانت بانكي ، روستائيان را آزرده خاطر كرده است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار