وزیر امور ایالتی در ایالت جورجیا: هیچ مدرکی از تقلب در رأی‌گیری وجود ندارد

وزیر امور ایالتی جورجیا اعلام کرد که در زمان شمردن رأی‌ها هیچ شواهدی از تقلب گسترده در رأی‌ها دیده نشده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برد رافنس‌پرجر، وزیر امور ایالتی ایالت جورجیا و عضو حزب جمهوری‌خواه آمریکا از بازشماری رأی‌های این ایالت خبر داد که این تصمیم‌گیری وی ممکن است منجر به بازشماری مجدد آرا در کشور شود چرا که ترامپ نتایج رأی‌گیری را قبول ندارد و نسبت به این مسئله به دادگاه عالی آمریکا شکایت کرده است تا بتواند از این طریق مانع از خروجش از کاخ سفید شود.


بیشتر بخوانید


این در حالی است که رافنس‌پرجر در مصاحبه‌های خود با رسانه‌های آمریکایی اعلام کرد که هیچ مدرکی دال بر اینکه در شمارش آرا و یا هنگام رأی‌گیری تقلبی صورت گرفته باشد که بتواند منجر به پیش افتادن بایدن به اندازه ۱۴ هزار رأی در ایالت جورجیا باشد، وجود ندارد.

رافنس‌پرجر همچنین گفته است که هرگز در ایالت جورجیا بازشماری آرا اتفاق نیفتاده است که بتواند رأی‌ها را با اختلاف کمی به نفع کسی که شکایت کرده تغییر دهد و به نظر می‌رسد ترامپ با این کار هم نمی‌تواند از بایدن پیشی بگیرد، زیرا برگه‌های رأی در ایالت جورجیا دقیقاً با شمارش ماشینی و ممیزی محدودکننده ریسک شمارش شده‌اند و شمارش دستی در مرحله بازشماری این دعا را تأیید می‌کند.

گفتنی است، رافنس‌پرجر خاطرنشان کرده که وی روند بازشماری آرا را فارغ از هرگونه فشار کاخ سفید آغاز کرده و اعلام کرده است که کسی با او تماس نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار