رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی:

روز‌های سخت پلاسکو را فراموش نمی‌کنیم

داوری گفت: در حادثه‌ی پلاسکو ۱۰ روز سخت را داشتیم که نیروی انتظامی در کنار ما بود و آن روز‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی داوری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در همایش "با هم برای امنیت و سلامت" که صبح امروز (۳ مهر ماه) به مناسبت هفته‌ نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: ۷ سازمان هستیم که در حوادث مختلف در کنار هم قرار گرفته ایم. آرزوی ما این است که حوادث کاهش یابد.

وی با بیان اینکه کنار هم قرار گرفتن این سازمان‌ها مسلما می‌تواند منجر به خدمات بهتری باشد، ادامه داد: در اکثر کشور‌ها مردم فقط با یک شماره تماس می‌گیرند و وقت آن رسیده که در کشور ما هم این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: ما در کنار نیروی انتظامی هستیم و این نیرو نیز کمک‌های بسیاری به ما کرده است، به عنوان مثال در حادثه‌ پلاسکو ۱۰ روز سخت را داشتیم که نیروی انتظامی در کنار ما بود و آن روز‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران نیز در ادامه این مراسم با تشکر از نیروی انتظامی گفت: روزانه حوادث مختلفی داریم که سازمان‌های مختلفی برای انجام این حوادث به میدان می‌آیند که عموما این ۷ سازمان هستند.

وی ادامه داد: روزانه در اورژانس تهران بالای ۵ هزار ماموریت را انجام می‌دهیم که افتخار بزرگی است، همچنین در تهران هر روز صبح ممکن است حادثه‌ جدیدی رخ دهد، کسی فکر نمی‌کرد که علاوه بر اتفاقاتی که گذشته رخ می‌داد کرونا هم اضافه شود و انقدر تاثیر گذار باشد، ما در تلاش هستیم و اگر بهتر عمل کنیم نتیجه اش به مردم خواهد رسید.

انجام ۱۷ هزار عملیات توسط پلیس در ۶ ماه گذشته

در همین همایش سردار پرویز یعقوبی معاون عملیات فرماندهی تهران بزرگ تهران، گفت:در تهران روزانه ۲۰ میلیون تردد را داریم و ۳۱ منطقه حاشیه نشین که شرایط ویژه‌ای را به وجود آورده و می‌طلبد که اقدامات ویژه و به موقعی انجام شود.

وی ادامه داد: پرکار‌ترین و میدانی‌ترین نیرو‌ها از همین سازمان‌هایی هستند که اینجا حضور دارند و پای ثابت این حضور پلیس است و همکاری صمیمانه و نزدیکی با این سازمان‌ها دارد.

وی افزود:ما در ۶ ماه گذشته ۱۷ هزار عملیات داشتیم که در همه‌ این عملیات‌های سازمان‌ها ما حضور داشته ایم و بدون شک اگر پلیس نبود این عملیات‌ها دچار مشکل می‌شدند.

سردار یعقوبی گفت: پلیس باید با تمامی سازمان ها، نهاد‌ها و وزارت‌خانه‌ها در لحظه در ارتباط باشد و به دنبال منعقد شدن این تفاهم نامه هستیم که به صورت یکپارچه خدمت دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار