برادرزاده بن لادن از سیاست‌های ترامپ در خاورمیانه تمجید کرد

برادرزاده اسامه بن لادن از سیاست‌های ترامپ در خاورمیانه تمجید کرد و گفت طرفداری از رئیس جمهور آمریکا برایش گرانتر از نسبت داشتن با سرکرده القاعده تمام شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «نور بن لادن» برادرزاده اسامه بن لادن، سرکرده سابق القاعده، به حمایت از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت و گفت به دلیل این حمایت دوستانش را از دست داده است.

برادرزاده بن لادن از سیاست‌های ترامپ در خاورمیانه تمجید و تاکید کرد که انتخاب دوباره او برای جلوگیری از تکرار حملات ۱۱ سپتامبر ضروری است. 

نور بن لادن که متولد سوئیس است در مقاله‌ای در یک مجله نوشت: این اظهارنظرهایم به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد و بابت بیان دیدگاه‌ها و عقاید سیاسیم از جانب بسیاری از افراد واکنش‌های منفی دریافت کردم. او در ادامه  نوشت: این افراد شخصیت واقعی خودشان را نشان دادند و این بسیار جالب است که طرفداری از دونالد ترامپ بیش از نسبت داشتن با اسامه بن لادن باعث ناراحتیم شود.

نور بن لادن همچنین از واکنش‌ها به اظهاراتش درباره ابتلای ترامپ به کرونا متعجب شده بود و گفت دیدن این بازخوردها باعث شده است شوکه شود. 

نور بن لادن در نامه‌ای سرگشاده برای تمام آمریکایی‌ها سیاست‌های خاورمیانه و چین ترامپ را ستود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار