توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی و همگانی اولویت استان سمنان است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی و ورزش همگانی یکی از موضوعات مهم و جزء اولویت های استان باید باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: نیازمند تغییر استراتژی در برنامه‌های ورزش و جوانان در دوران کرونا هستیم و توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی و ورزش همگانی یکی از موضوعات مهم و جزء اولویت های استان باید باشد.

او افزود: برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه ریزی های هدف دار داشته باشیم زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان ها ،بخش ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی درجامعه می شود.

مرادی ادامه داد: باتوجه به شرایط سخت اقتصادی و کاهش شدید اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان ، می‌بایست کلیه روسا و مسئولین در کارها اهم و فی الاهم کنند تا به امید خدا از این شرایط با موفقیت عبور کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به نقش کلیدی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در پویایی و تحرک جامعه در شرایط فعلی تصریح کرد: در نظر گرفتن برنامه‌های ورزشی برای مردم در افزایش تحرک و پویایی آنان و همچنین تقویت ایمنی بدن برای مقابله با ویروس کرونا تاثیر به سزایی دارد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.