پویش «آماده باش» در سمنان با هدف تقویت نشاط اجتماعی آغاز شد

رییس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان گفت: پویش ملی «آماده‌باش» با هدف تقویت نشاط اجتماعی و شادابی در شهرستان سمنان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امین قنبری رییس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان گفت: پویش ملی «آماده‌باش» به‌صورت برنامه‌های مجازی، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، بروشور، چالش، مسابقات مجازی و گفتگوی زنده اینستاگرام با هماهنگی کمیته‌های ۳۵ گانه هیات ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان آغاز شده است.

او افزود: پویش سراسری آماده باش در شهرستان سمنان با ۴۰۴ برنامه در قالب ۲۲۲ موضوع آغاز شد.

قنبری ادامه داد: ماموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقاء نقش ورزش همگانی در کاهش کم‌تحرکی و پیشگیری از کرونا است که از اهداف آن می‌توان به آگاهی‌بخشی، تحریک و ترغیب و رفع موانع ورزشی و افزایش تحرک بدنی و به تبع آن افزایش ایمنی بدن در مقابله با کرونا اشاره کرد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان بیان کرد: کانون اصلی پویش ملی «آماده‌باش» ورزش همگانی برای مقابله با کرونا خانواده‌ها، گروه‌های پر خطر جامعه، افراد بالای ۵۰ سال و همه رده‌های سنی  است.

او تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان به آدرس semnanhamegani به صورت خانوادگی در پویش آماده باش شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.