مجهز شدن منازل شهری تربت جام به پلاک هوشمند

سرپرست شهرداری تربت جام گفت: منازل شهری تربت جام به پلاک هوشمند مجهز شدکه با نصب این پلاک، شهر تربت جام جز اولین شهر در شرق کشور است که طبق ضوابط و مقررات جدید اداره پست کشور اقدام به تهیه و نصب این نوع پلاک نموده است.

محرمی سرپرست شهرداری تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: پلاک هوشمند به بارکد الکترونیکی مجهز شده است و می‌تواند به نیاز شهروندان به جهت آدرس دهی پاسخ دهد.

او با تاکید براینکه وسعت شهری، شهرک‌های مسکونی و مغازه‌های تجاری حریم شهر  مجهز به این پلاک‌ها خواهند شد افزود: پلاک تولیدی با همکاری اداره پست شهرستان و شرکت نیما انجام می‌شود و نمونه پلاک تولیدی مطابق با ضوابط و قوانین پست کشور صورت می‌گیرد.

سرپرست شهرداری تربت جام ادامه داد: با نصب این پلاک، شهر تربت جام جزء  اولین شهر در شرق کشور است که به این نوع پلاک مجهز شده و یکی از شهر‌های پیشرو در کشور که طبق ضوابط و مقررات جدید اداره پست کشور اقدام به تهیه و نصب این نوع پلاک نموده است.

محرمی بیان کرد: کد «کی یو آر» پلاک مربوط به ورودی اصلی بوده که با دستگاه «کی یو آر» بارکد خوان یا نام افزاری که بر روی گوشی تلفن همراه نصب می‌گردد خوانده می‌شود و دارای اطلاعات کد پستی ده رقمی مربوط به طبقات واحد‌های ملک یا واحد‌های تجاری می‌باشد.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار