استقبال هنرمندان از ابتکار شهرداری مشهد

چند روز پیش حصار‌های اطراف پروژه تئاتر شهر مشهد مزین به تصاویر نامداران مشهدی عرصه تئاتر شد و این ابتکار شهرداری مورد استقبال هنرمندان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، برخی از هنرمندان مشهدی که از تصاویر آن‌ها در محصورسازی پروژه تئاتر شهر، استفاده شد در پیام‌هایی به این اقدام سازمان عمران شهرداری مشهد، واکنش نشان دادند که برخی از آن‌ها در ادامه آورده شده است:

رضا کیانیان بازیگر سرشناس کشور ضمن اعلام آمادگی برای حضور در محل پروژه بعد از دوران کرونا، گفت: امیدوارم دور از حسادت‌ها و تنگ نظری‌های رایج، پردیس تئاتر شهر مشهد به مرکزی برای شکوفایی هنرمندان این شهر تبدیل شود. این آرزوی نسل من و قبل از من بوده و با اشتیاق منتظر افتتاح آن هستم.

همچنین بهار ارجمند بازیگر سرشناس کشور و فرزند انوشیروان ارجمند که تصویر خود و پدرش بر روی دیوار پروژه تئاتر شهر مشهد نقش بسته است، در واکنشی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: چه حس عجیبی است وقتی عکست روی دیوار زادگاهت قرار دارد. سپاسگزارم.

 علی سوزنچی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در پیامی نوشت:‌باسلام ممنون از لطف ومحبت شما عزیزان هنردوست شهرم امید که بتوانم قدمی هرچند کوچک هنری برای شهرم بردارم.

رضا حسینی نیز از پیشکسوتان تئاتر شهر مشهد نیز در پیامی نوشت: جامعه‌ای که رویکرد توسعه گرایی به آینده دارد و نسل آتی خود را، نسلی پویا، زنده، فعال و تلاشگر می‌خواهد توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری را مبنای برنامه ریزی و سیاست‌های خود قرار می‌دهد که مهمترین گام با هدف پیشرفت‌های اجتماعی و رشد و تعالی جامعه محسوب می‌شود. ساخت پردیس تئاتر شهر مشهد گامی ارزشمند و اندیشه ورزانه‌ای است در تحقق توسعه هنر نمایش که به گونه‌ای مادر همه هنر‌ها شمرده می‌شود و برای شهری، چون مشهد که قطب تئاتر کشور است به سر انجام رساندن این پروژه برگ زرینی است در کارنامه‌ی وزین شهرداری مشهد و سندی است مبتنی بر ارج نهادن به نظام فرهنگ و هنر این خطه‌ی هنر خیز و فرهنگ پرور. جامعه هنری مشهد مقدس قدر شناس این اندیشه‌ی نیک خواهد بود.

زهره مرادی نیز از پیشکسوتان شناخته شده تئاتر نوشت: من سپاس خود را به خاطر تلاش و زحمات ارزشمند و مهرورزی شما را در زمینه پیش بردن اهداف و بالندگی تئاترتقدیم میدارم.

همچنین محمد ملتجی بازیگر پیشکسوت نوشت: مبارک باد آغاز طرح بزرگ تئاترشهرمشهد، درود‌های شایان و بی پایان نثارشما دوستان نازنین وفرهیخته ام. هرروزتان به‌تر و تازگی گل‌های نوشکفته باغ آرزوها. پاینده و زاینده و فزاینده‌ی شادی‌ها باشید.

بیشتر بخوانید


 داود کیانیان از تئاتری‌های نامدار و شناخته شده نوشت: در جریان این طرح بودم. خیلی خوشحالم. برایتان آرزوی موفقیت دارم. به امید افتتاح آن و اجرای برنامه‌های عالی در سالن‌های مختلف آن. خراسان همیشه در کا رهای ادبی و هنری به ویژه تئاتر در کشور پیش‌گام بوده است.


انتهای پیام//ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار