زمان آغاز لیگ برتر وزنه برداری مشخص شد

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری، زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، محسن جلیلی (رئیس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری) در خصوص برگزاری لیگ وزنه برداری اظهار داشت: لیگ امسال به خاطر شرایط بیماری کرونا در ۲ گروه جوانان و بزرگسال به صورت جداگانه برگزار می‌شود. به دلیل وجود این بیماری تعداد مسابقات کمتر شده است و در زمان بیشتری به صورت متمرکز این مسابقات انجام می‌شود.

وی افزود: ما تا پایان سال زمان کوتاهی برای انجام مسابقات داریم و به همین دلیل لیگ بزرگسالان و جوانان در ۲ مرحله انجام می‌شود. در بزرگسالان مسابقات رفت در آذر ماه خواهد بود و مسابقات برگشت در بهمن ماه انجام می‌شود.

جلیلی خاطرنشان کرد: در جوانان مسابقات در دی و اسفند ماه برگزار می‌شود. به دلیل برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر تاریخ دقیق دور برگشت مسابقات بزرگسالان هنوز مشخص نشده است. ورزشکارانی که در جام فجر وزنه میزنند قرار است نتایجش در لیگ محاسبه شود به همین دلیل منتظر مشخص شدن تاریخ دقیق برگزار جام فجر هستیم.

رئیس کمیته مسابقات  در خصوص میزبانی مسابقات لیگ عنوان کرد: به دلیل شرایط ویژه کرونا و کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا هنوز میزبانی تمام مراحل مشخص نشده است. فقط برای دور رفت بزرگسالان، خوزستان به عنوان میزبان مشخص شده است.

جلیلی در رابطه با تیم‌های شرکت کننده در لیگ گفت: امسال در مجموع ۱۱ تیم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند. ۱۰ تیم در رده بزرگسال و ۷ تیم در رده جوانان شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار