۲۸۰ میلیارد ریال برای توسعه و بهسازی فرودگاه تبریز هزینه شد

 مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح توسعه و بهسازی فرودگاه تبریز با هدف ۲ برابر شدن ظرفیت پارک هواپیما در آن هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ۲۸۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح توسعه و بهسازی فرودگاه تبریزهزینه شده است، گفت: این طرح ۱۳ فروردین سال ۹۶ آغاز شده و هم اکنون از پیشرفت حدود ۹۵ درصدی برخوردار بوده و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: هدف از اجرای این طرح ۲ برابر شدن ظرفیت پارک هواپیما در فرودگاه تبریز، بهسازی و توسعه اپرون موجود برای انجام پرواز‌های ایمن و خدمت رسانی مطلوب‌تر به مسافران این فرودگاه است.

آذری گفت: در اجرای این طرح ۱۰۲ هزار و ۳۵۶ مترمکعب خاکبرداری، ۱۶۶ هزار و ۷۸۵ مترمکعب عملیات خاکی، ۱۲ هزار و ۲۴۲ مترمکعب اجرای اساس تثبیتی و۳۱ هزار و ۴۴ مترمکعب تهیه و اجرای بتن رویه انجام شده است.

او اجرای آسفالت بیندر به میزان ۱۴ هزار و ۱۵۹ تن، اجرای ۵ هزار و ۶۵ تن آسفالت توپکا، اجرای آرماتور و آهن آلات به میزان ۶۱۸ هزار و ۸۲۸ کیلوگرم را از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.