درخشش دانش آموزان و مربیان مهابادی در مسابقات قرآنی کشور

رئیس آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی گفت: دانش آموزان و مربیان فرهنگی در مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز خوش درخشیدند.

عیسی محمدی رئیس آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و سومین دوره مسابقات فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی کشور به صورت مجازی در مشهد برگزار شد.

این مقام مسئول در استان افزود: ۵ نفر از فرهنگیان استان در این مسابقات شرکت داشتند که ۳ نفر حائز رتبه‌های برتر شدند؛ همچنین ۳۷ دانش آموز این استان در رشته‌های قرائت، ترتیل و تفسیر قرآن، احکام، انشاء نماز و اذان رقابت کردند که ۹ دانش آموز به مرحله نهایی صعود و ۵ دانش آموز به مقام کشوری دست یافتند.


بیشتر بخوانید


رئیس آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی اضافه کرد: در این مسابقات ۳ معلم و ۵ دانش آموز دوره تحصیلی متوسطه استان به رتبه‌های برتر کشوری دست پیدا کردند.

محمدی اذعان کرد: در بخش فرهنگیان، «میکائیل علی پور» رتبه اول رشته نهج البلاغه، «حسین گورکی» رتبه سوم حفظ جزء سی ام قرآن و «فریده ملارسولی» رتبه دوم حفظ جز سی ام قرآن را کسب کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش دانش آموزی «مهران چلبیانی» «علی اصغر مرجانی» رتبه‌های دوم، «صابر قویدل» و «زکریا احمد اقبال» رتبه‌های سوم و «نگار داربا» رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.