ثبت نام دانش آموزان براساس برگه هدایت تحصیلی

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد از ثبت نام دانش آموزان پایه دهم بر اساس برگه هدایت تحصیلی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رفیع نیا مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: برابر آیین نامه وزارتی، مدارس صرفا براساس برگ هدایت تحصیلی دانش آموزان، ثبت نام پایه دهم را انجام می‌دهند، به همین منظور مدیران مدارس موظف اند دانش آموزانی را که در رشته مورد نظر موفق به کسب اولویت" الف" شده اند ثبت نام نموده و دانش آموزان دارای اولویت "ب" را فقط در صورت وجود ظرفیت خالی ثبت نام کنند.

او افزود: با توجه به این  که طی دو سال اخیر آمار متقاضیان تحصیل در رشته علوم انسانی افزایش یافته است، تعداد کلاس‌های این رشته در شهرستان مهاباد تا حداکثر سقف مجاز بر اساس برنامه وزارتی توسعه متوازن رشته‌ها افزایش یافته است.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: آن دسته از دانش آموزانی که موفق به ثبت نام در رشته مورد نظر خود نشده‌اند می‌توانند با توجه به برگه هدایت تحصیلی بر اساس ظرفیت کلاس و رشته در یکی از رشته‌های شاخه فنی و حرفه‌ای و یا کار دانش ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
من مطمئن هستم این آقا اصلا از هدایت تحصیلی که یک پروسه توصیه ای هست سر در نمی آره . برادر من این الویت بندی که شما میکنی بر اساس نمره دانش آموز طی سه ساله تحصیلی وظرفیت بندی شماهاست وهیچ ربطی به هدایت تحصیلی نداره . من موندم چرا با این نمرات هدایت تحصیلی والدین رو به نا کجاباد میبرین؟