اتصال بیش از ۹۲ درصد روستا‌های سرعین به تلفن همراه و اینترنت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از برقراری پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در بیش از ۹۲ درصد روستا‌های سرعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین با اشاره به وضعیت مطلوب پوشش ارتباطی و برقراری پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در بیش ۹۲ درصد روستا‌های این شهرستان گفت: از ۲۶ روستای این شهرستان، همه روستا‌ها دارای تلفن ثابت و ۲۴ روستا مجهز به اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه است که با بهره‌برداری از سایت روستای اوجور، همه روستا‌های شهرستان سرعین از اینترنت پرسرعت نیز برخوردار می‌شوند.

او با بیان اینکه سایت ارتباطی روستای اوجور در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، از محل اعتبارات طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همه مدارس شهری و روستایی شهرستان سرعین به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه ICT استان و تسریع در اجرای پروژه سایت ارتباطی روستای اوجور گفت: بعد از بهره‌برداری از سایت ارتباطی روستای اوجور، می‌توان شهرستان سرعین را به عنوان شهرستان سبز از نظر توسعه ارتباطات معرفی کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
در روستای لنج آباد مشگین شهر و چندین روستای هم جوارموبایل فقط وسیله بازی است نه صحبت چون اصلا انتن دهی وجود ندارد!!!!