از کلاهبرداری شرکت خدماتی تا کشف شیر خشک های قاچاق در یزد

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریالی در پوشش کار منزل

سرهنگ محمدرضا حناساب، رئیس پلیس آگاهی استان یزد، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری شرکت خدماتی کار در منزل پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهم این پرونده به کمک ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ حناساب ادامه داد: در بررسی اظهارات متهم و مدارک ارائه شده مشخص شد وی با تاسیس یک شرکت خدماتی کار در منزل اقدام به کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریالی از افراد کرده است.

انبار احتکار لوازم خانگی در یزد کشف شد

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: با هدف مبارزه با احتکار کالا‌های ضروری و مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی از خبر‌هایی مبنی بر وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی در شهر یزد مطلع شدند.

او افزود: با تحقیق بیشتر پلیس مشخص شد فردی با احتکار لوازم خانگی در یک انبار قصد دارد تا با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی، در فرصتی مناسب آن را با قیمت‌های بالا در بازار عرضه کند.

بهدانی فرد ضمن اشاره به رصد اطلاعاتی ماموران و شناسایی محل دقیق این انبار، افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی به بازرسی از انبار پرداخته و هزار و ۵۰۰ قلم انواع لوازم خانگی احتکار شده را کشف کردند.

سردار بهدانی فرد گفت: کارشناسان ارزش این محموله را شش میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف اسکناس تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی در اشکذر

سرهنگ مهدی گل محمدی، سرپرست انتظامی شهرستان اشکذر گفت: ماموران کلانتری اشکذر هنگام گشت زنی در سطح شهر به فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بود مشکوک و او را برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ گل محمدی با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از متهم چهار قطعه اسکناس تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی کشف کردند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

کشف شیر خشک‌های قاچاق در یزد

عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل شیر خشک قاچاق را در محور‌های مواصلاتی یزد شناسایی کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی خودرو مورد نظر را متوقف و ۱۰۰ کیسه ۲۵ کیلوگرمی شیر خشک فاقد هرگونه مجوز را کشف و یک متهم دستگیر را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه این محموله از تهران به مقصد چابهار بارگیری شده بود، گفت: کارشناسان ارزش این شیر خشک قاچاق را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار