از ناکامی قاچاقچیان پرینتر تا دستگیری دوچرخه دزد در اشکذر

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و نهم مرداد ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بسته حوادث

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و نهم مرداد سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پرینتر‌های قاچاق به پاپتخت نرسید

سرهنگ محمد حسن کارگر، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیون بنز را که از جنوب کشور عازم تهران بود متوقف کرده و مورد بازرسی قرار دادند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۰ دستگاه پرینتر رنگی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد در پایان ضمن اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به دادسرا خاطرنشان کرد: متهم قصد انتقال این محموله به تهران را داشت که با تیزهوشی و درایت ماموران پلیس استان، دستگیر شد.

دستگیری چهار توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در اردکان

سرهنگ سید رضا صادقیان، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: با هدف تنگ کردن عرصه فعالیت برای مخلان نظم و امنیت عمومی و مبارزه جدی با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر در اردکان، ماموران یگان امداد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در محله‌های جرم خیز و آلوده به مرحله اجراء درآوردند.

او افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی یک نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر را شناسایی و متهم را در حین فروش مواد مخدر در سطح شهر دستگیر کردند.

صادقیان بیان کرد: در ادامه ماموران به مخفیگاه متهم مراجعه و سه همدست دیگر را در محل دستگیر کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار یک کیلو و ۱۳۰ گرم انواع مواد مخدر از جمله تریاک، شیشه و آلات و ادوات تهیه توزیع و مصرف مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضایی شدند گفت: معضل اعتیاد در صورت بی توجهی و نبود احساس مسئولیت در کمین همه اقشار اجتماعی قرار دارد پس همگان باید با هوشیاری و مراقبت از خود، به طور همه جانبه با این پدیده شوم مبارزه کنیم.

دستبند پلیس بر دستان جاعل و کلاهبردار در یزد

 سرهنگ محمدرضا حناساب، رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی، مبنی بر کلاهبرداری فردی در قالب خرید احشام و ارائه چک جعلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

او افزود: کار آگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی، یک نفر جاعل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او  را دستگیرکردند.

حناساب ادامه داد: متهم در تحقیق فنی و تخصصی به سرقت یک جلد دسته چک و جعل امضاء صاحب حساب اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد از شهروندان خواست درهنگام خرید و فروش با افراد ناشناس نسبت به اخذ استعلام چک مربوطه از بانک‌ها اقدام نمایند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری دوچرخه دزد در اشکذر

سرهنگ مهدی گل محمدی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر گفت: پس از وصول پرونده سرقت دوچرخه، ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر سارق را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضائی او را دستگیرکردند.

سرهنگ گل محمدی ادامه داد: متهم در ابتدا اتهام خود را انکار و بر بی گناهی خود اصرار داشت، اما در نهایت به سرقت یک دستگاه دوچرخه اعتراف و اموال مسروقه در مخفیگاهش کشف شد.

سرپرست انتظامی اشکذر با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی به شهروندان توصیه کرد، در هنگام ترک وسیله نقلیه خود آن را بدون قفل و تجهیز رها نکنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار