وقوع انفجار در مسیر کاروان ائتلاف بین المللی در عراق

یک بمب دست ساز در مسیر کاروان ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش در عراق منفجر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع محلی از انفجار دومین بمب در مسیر کاروان نظامیان ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش به فرماندهی آمریکا در عراق خبر دادند.

بر این اساس، یک بمب دست ساز زیر یکی از خودرو‌های متعلق به کاروان نظامیان ائتلاف بین المللی در نزدیکی مرکز پلیس التاجی در بغداد منفجر شد.

این انفجار منجر به وارد آمدن خسارت به خودروی نظامی این کاروان شد. با این حال، هنوز درباره تلفات این انفجار خبری منتشر نشده است.

تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۰۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
ملت عراق و رزمندگان مردمی و ارتش عراق باید با شیوه ی مختص ارتش سنتکام آمریکا با نیروهای اشغالگرآمریکائی رفتار کنند یعنی با بکار بردن بمب های کنار جاده ای و بمباران کردن مواضع و پایگاه های آمریکائی با همان روش آمریکائی........یعنی همانطور که ارتش سنتکام آمریکا بعد از هر بمباران مواضع عراقی مدعی میشد که اشتباه محاسباتی و نیروی عوامل نظامی در هدف گیری مواضع دخیل بوده ولی همیشه دنیا شاهد بود که در مبارزه با داعش همیشه آمریکا به بهانه مبارزه با تروریست های داعشی خطوط مقدم آنها مواضع فرماندهی و لجستیکی آنها را پشتیبانی و کمک رسانی میکرد و از طریق حمایت های همه جانبه از این گروهک تروریستی حمایت میکرد و همیشه هم مدعی بود که مواضع عراقی و سوری را به اشتباه مورد هدف قرار داده...
آخرین اخبار