چوب کرونا لای چرخ ناوگان حمل و نقل جاده ای استان یزد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان یزد، گفت: شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت به حمل و نقل جاده ای استان وارد کرده است.

حسین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری استان یزد حسین زاده معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در گفت و گوی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا بخش حمل و نقل نیز همانند سایر بخش های اقتصادی کشور تحت تاثیر این ویروس منحوس قرار گرفت و متحمل خسارت هایی شد.

او افزود: براساس ارزیابی های صورت گرفته، ویروس کرونا بر مجموعه حمل و نقل جاده ای استان اعم از دولت، رانندگان و شرکت های حمل و نقل جاده ای، ۳۳۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، تصریح کرد: به منظور کاهش اثرات کرونا بر رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای، تسهیلات ویژه کرونا از طریق سامانه کارا به این قشر ارائه می شود.

او به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تمدید غیرحضوری کارت هوشمند رانندگان حمل بار و مسافر به مدت چهارماه و راه اندازی سامانه لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده ای، به منظور کاهش مراجعات حضوری و محدود کردن تردد رانندگان صورت گرفت.

حسین زاده در پایان تصریح کرد: برای کنترل و جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس، ضمن ضدعفونی مداوم محل های عمومی پایانه ها از قبیل سالن اعلام بار، راهروها و سرویس های بهداشتی، به صورت مستمر بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن اعلام بار نظارت می شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار