بهسازی پل محور نصرآباد، یک ماه زودتر از موعد مقرر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: عملیات اجرایی پروژه پل محور نصرآباد تفت، یک ماه زودتر از موعد مقرر به اتمام رسید.

علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزدعلی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به آبردگی آبنمای محور نصرآباد در پی وقوع سیل ابتدای امسال، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و جهادی نیرو‌های راهداری استان، عملیات اجرایی بهسازی و احداث پل محور نصرآباد تفت، یک ماه زودتر از موعد پیش بینی شده، به اتمام رسید.

او با بیان اینکه پل نصرآباد از هفته گذشته زیر عبور رفت، افزود: برای بهسازی و ترمیم این پل بیش از ۱۰ هزار متر مکعب خاک ریزی، دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب سنگ ریزی و یک هزار و ۸۰۰ متر مکعب بتون ریزی انجام شده است که در عملیات اجرایی پروژه مذکور بیش از ۱۴ دستگاه و ماشین الات سنگین و نیمه سنگین به صورت دائمی در پروژه فعال بودند.

علیخانی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پل نصرآباد از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: بخش اعظم و مدیریت واحد این پروژه، به صورت امانی و به همت و تلاش‌های شبانه روزی و جهادی عوامل فنی و مهندسی و سایر مجموعه راهداران استان، انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، ارزش ریالی پروژه مذکور بیش از ۲۵ میلیارد ریال بوده که با مدیریتی که این اداره کل بر حوزه فنی اجرایی پروژه داشته است، پروژه با هزینه‌ای کمتر از یک سوم این رقم به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.