اخبار حوادث ۱۷ تیر ۹۹؛

محتوای فایل صوتی تماس سارقان با شهروندان کنگانی تکذیب شد

اخبار حوادث سه‌شنبه ۱۷ تیر ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار  حوادث سه‌شنبه ۱۷ تیر ۹۹ را در اینجا بخوانید.

توقیف محموله پوشاک قاچاق در گناوه

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات پلیس شهرستان گناوه یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل هزار و ۷۴۰ ثوپ پوشاک قاچاق شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: ماموران انتظامی شهرستان گناوه هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل کالا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: پس از بازرسی از  این خودرو، هزار و ۷۴۰ ثوپ پوشاک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۴ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی موفق شدند یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را توقیف و ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

 سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سمت استان خوزستان به یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۵ کیلوگرم  تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی دیلم با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه به مردم توصیه کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی اطلاع رسانی کنند.

تکذیب محتوای فایل صوتی تماس سارقان با شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان محتوای فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تماس سارقان با شهروندان و سرقت از منازل را تکذیب کرد.

سرهنگ رهام رضایی افزود: هیچگونه سرقت مسلحانه با روش تماس با صاحب منزل و ورود با تهدید به داخل منزل صورت نگرفته است و این موضوع صحت ندارد.

او ادامه داد: در روز‌های گذشته چند سرقت عادی در این شهرستان رخ داده که پلیس با استفاده از سرنخ‌های به جای مانده در صحنه‌های سرقت در حال پیگیری برای شناسایی و دستگیری سارقان است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه انتشار این فایل صوتی باعث تشویش اذهان عمومی شده است، عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا در حال شناسایی و دستگیری عامل انتشار این فایل صوتی در فضای مجازی هستند.

رضایی به مردم توصیه کرد اخبار و اطلاعات را از منابع رسمی دریافت کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق تلفن۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق احشام در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری سارق حرفه‌ای احشام با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام، مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی روستای شول با اقدام اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهم در بازجویی فنی ماموران پلیس به پنج فقره سرقت احشام اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه، غفلت مالباختگان را موجب سرقت سارقان دانست و از مردم خواست، با رعایت اصول حفاظتی و توجه به هشدار‌های پلیس، دست سارقان را از دستبرد اموالشان کوتاه کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.