رد زنی سارق منازل پایتخت پس از کشف قبض پارکینگ

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اعضای باند ۴ نفره سرقت از منازل شمال تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح پایگاه سوم پلیس آگاهی مشخص شد که سرقت‌های توسط اعضای یک باند سرقت باهمکاری یکدیگر انجام شده است و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار تیم تخصصی این پایگاه قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه کارآگاهان با مراجعه به محل‌های سرقت سرنخی از سارقان به دست نمی‌آوردند تا اینکه نوزدهم اردیبهشت ماه سرقت منزل دیگری در خیابان جهان آرا به پلیس آگاهی اعلام و کارآگاهان در بررسی از صحنه جرم یک برگ قبض پارکینگ کشف کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: با سرنخ بدست آمده کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مالک خودرو را شناسایی و به دست آوردند، مالک خود سیروس ۴۱ ساله ساکن غرب تهران دارای چندین سابقه سرقت منزل می‌باشد و متهم در تعقیب پلیس آگاهی است.

وی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، اولین متهم پرونده با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به این پایگاه به ۱۵ فقره سرقت منزل با همکاری ۳ همدستش به نام‌های " وحید"، "کامران" و "مجید" اعتراف کرد و اظهار داشت: اموال سرقتی را پس از سرقت بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

این مقام انتظامی بااشاره به اینکه در بررسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شد، گفت: با تلاش کارآگاهان تا کنون ۴ تن از شاکیان شناسایی و اموال مکشوفه به آنان تحویل شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان پرونده ادامه دارد، گفت: سیروس با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار