رفع مشکل کمبود آب در سه روستای شهرستان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشکل کمبود آب در سه روستای باقلوجه آغا، دهشیر و دولاناب از توابع زنجان با مشارکت مردم رفع شد.

رفع مشکل کمبود آب به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  اظهار کرد: حفر و تجهیز سه حلقه چاه، ترمیم تاسیسات آبرسانی و بهبود کیفیت آب از جمله اقداماتی است که شرکت آب و فاضلاب جهت رفع مشکلات آب این روستا‌ها انجام داده است.

او افزود: در روستای باقلوجه آغا عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه و اختصاص یک دستگاه کانکس سرچاهی توسط شرکت آب و فاضلاب و همچنین اجرای خط انتقال، خرید برق و نیرو رسانی با مشارکت اهالی انجام پذیرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: محوطه سازی، احداث ایستگاه پمپاژ و کیفیت سنجی آب از جمله اقداماتی است که در روستای باقلوجه آغا در برنامه اجرا قرار دارد.

جزء قاسمی گفت: در روستای دهشیر نیز خرید برق و نیرو رسانی، اجرای خط انتقال و حفر یک حلقه چاه با مشارکت اهالی این روستا و اجرای ایستگاه پمپاژ، تجهیز یک حلقه چاه، محوطه سازی و تهیه لوله‌های جدار چاه و خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دست اجرا می‌باشد.

او افزود: علاوه بر تکمیل ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز یک حلقه چاه، بازسازی مخزن و اجرای حوزچه‌های خط انتقال نیز در روستای دهشیر در دست اجرا می‌باشد.

جرء قاسمی تصریح کرد: در روستای دولاناب نیز عملیات اجرای خط انتقال، حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ایستگاه پمپاژ و محوطه سازی توسط شرکت آب و فاضلاب و خرید امتیاز برق و نیرو رسانی نیز توسط اهالی انجام پذیرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اقدامات انجام پذیرفته از سوی این شرکت و با مشارکت مردم، آب شرب سالم و بهداشتی به شبکه توزیع آب این سه روستا تزریق و جریان آب جهت شرب اهالی برقرار شد.

جزء قاسمی گفت: پس از یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب، توسعه خدمات بخش روستایی و ارتقاء شاخص‌های آبرسانی در این مناطق جزو اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در آبرسانی به مناطق شهری به شرایط ایده آل دست یافته ایم و در آبرسانی به روستا‌ها نیز خلاء‌هایی وجود دارد که تلاش می‌شود در دوران یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی این عقب ماندگی‌ها جبران شود.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.