فشار آب در ۴۰ درصد از سطح شهر زنجان استاندارد سازی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با نصب ۲۳ فقره شیر فشار شکن در مناطق مختلف شهر زنجان فشار آب در ۴۰ درصد از سطح این شهر تعدیل و استاندارد سازی شد.

فشار آب در ۴۰ درصد از سطح شهر زنجان استاندارد سازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،  ،به نقل از روابط عمومی علیرضا جزء قاسمی  مدی عامل شرکت آب وفاضلاب استان اظهار داشت: طی چند روز اخیر ۴ فقره شیر فشار شکن در شهرک های انصاریه، اراضی پائین کوه، کوی فرهنگ و اراضی مصلی نصب شده و فشار خروجی در این مناطق کاهش یافت.

وی افزود: برای نصب و راه اندازی این ۴ فقره شیر فشار شکن یک میلیارد ریال هزینه شده است و تا پایان سال نیز در شهرک‌های بسیجیان، گلشهر، انصاریه و برخی نقاط دیگر در شهر زنجان شیر فشار شکن نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان یادآور شد: شیر‌های فشار کن نصب شده دو زمانه بوده و در زمان اوج مصرف فشار آب را افزایش و در طول شب که میزان مصرف کاهش می‌یابد میزان فشار را پائین می‌آوزد.

جزء قاسمی گفت: این شیر‌ها در کاهش شکستگی‌ها و حوادث آب نقش بسزایی داشته و تا حد امکان از بروز حوادث غیرقابل پیش بینی جلوگیری می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: با نصب شیر‌های فشار شکن در شهر زنجان به طور میانگین ماهانه ۱۲.۵ درصد میزان تولید آب کاهش داشته و به تبع آن حوادث آب و قطعی‌های شبکه نیز کم شده است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تا کنون مناطق شرقی شهر زنجان را تحت پوشش قرار داده و در سال ۹۸ منطقه غرب شهر زنجان را زون بندی و استاندارد سازی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ن

 

نصب شیر‌های فشار شکن در شهر زنجان

برچسب ها: آب وفاضلاب ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.