شهردارمشهد:

تیرماه هر چند روز یک پروژه آغاز یا افتتاح خواهد شد

شهردار مشهد گفت: امیدواریم تیرماه امسال به طور میانگین هر روز شاهد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی یک پروژه باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در مراسم افتتاح پروژه بهسازی و مناسب سازی مسیر دسترسی به آرامستان بهشت رضوان گفت: در حال حاضر پروژه‌های زیادی در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است و با توجه به این موضوع امیدواریم تیرماه امسال به طور میانگین هر روز شاهد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی یک پروژه باشیم.

او افزود: افتتاح پروژه ساماندهی و بهسازی راه دسترسی آرامستان بهشت رضوان از دو جهت اهمیت دارد، باعث بهبود و ایمن شدن راه دسترسی برای ساکنان یازده روستای بخش مرکزی مشهد و در کنار آن دسترسی مردم به آرامستان بهشت رضوان تسهیل خواهد شد.

شهردار مشهد ادامه داد: مدام دنبال پیدا کردن راه‌هایی هستیم تا به تناسب شهر و فرای مشهد با حمایت فرمانداری مشهد خدماتی ارائه دهیم که این پروژه هم یکی از نمونه‌های آن است.

کلائی بیان کرد: اکنون ظرفیت بهشت رضا (ع) رو به اتمام است و این طور به نظر می‌رسد که باید عمده ظرفیت خود را در این آرامستان معطوف به رسیدگی به فضا‌های عمومی و تسهیل بیشتر در امر زیارت اهل قبور نماییم.

او تصریح کرد: با توجه به این موضوع باید به سمتی حرکت کنیم که آرامستان اصلی مشهد که خدمات پایه برای کفن و دفن را ارائه می‌دهد، بهشت رضوان باشد.

شهردار مشهد تاکید کرد: با توجه به این امر باید ظرف ۶ ماه آینده مطالعات مورد نیاز، آماده شدن اسناد و انتخاب پیمانکار جهت احداث راه دسترسی اصلی به آرامستان بهشت رضوان از کنار گذر شمالی مشهد انجام شود.
 
کلائی اظهار کرد: باید بتوانیم تا پایان فصل پاییز عملیات اجرایی این مسیر را آغاز کنیم، زیرا یکی از نیاز‌های مهم برای استفاده از آرامستان بهشت رضوان ایجاد مسیر دسترسی اصلی به آن است.

او افزود: در مجموع امیدوارم سال ۹۹ سالی پررونق برای پروژه‌های شهری و سالی پر فایده برای مردم باشد و مدیریت شهری نیز بتواند در سایه توجهات حضرت رضا (ع) خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.