تصفیه حساب با زعفرانکاران در هفته‌های آینده

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی از پرداخت باقیمانده مطالبات زعفرانکاران خراسان رضوی که محصول خود را تحویل دولت دادند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری‌ مقدم مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در پیگیری‌های انجام شده رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی خبر پرداخت باقیمانده مطالبات زعفرانکاران استان که محصول خود را تحویل دولت دادند اعلام کرد.

او افزود: با توجه به تحویل اسناد مربوطه از سوی سازمان تعاون به بانک‌ها جهت واریز مبالغ، امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد تصفیه حساب کامل با زعفرانکاران استان باشیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: محل نگهداری زعفران خریداری شده از کشاورزان خراسانی، انبار‌های سازمان تعاون روستایی و تحت شرایط استاندارد است، همچنین تخصص و تجهیزات لازم در این رابطه در استان به نحو احسن وجود دارد.

ناصری مقدم بیان کرد: مبلغ طلب زعفرانکاران استان افزون بر شش هزار میلیارد ریال بود که تاکنون چهار هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال و معادل ۶۳ درصد آن پرداخت شده است.

او تصریح کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال از مطالبات زعفرانکاران خراسان رضوی که زعفران خود را در قالب طرح خرید حمایتی به این سازمان تحویل داده‌اند باقی مانده است.
 


مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی تاکید کرد: پارسال ۹ هزار و ۵۰۲ کشاورز در این استان بیش از ۶۸ تن زعفران تولیدی خود را در قالب طرح یاد شده به این سازمان تحویل دادند که تاکنون با پنج هزار و ۳۴۷ نفر آنان به صورت کامل تسویه حساب شده است.

ناصری مقدم اظهار کرد: آخرین وجوه پرداختی به زعفران‌کاران استان در ۲۰ اردیبهشت ماه امسال بوده است.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.