فوتسال تنها راه انتقال کرونا نیست

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال مشهد گفت: مردم به فعالیت روزانه بازگشتند و ورزش و فوتسال تنها راه انتقال کرونا نیستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال مشهد پس از برگزاری جلسه تصمیم گیری سازمان لیگ درباره برگزاری مرحله پلی آف فوتسال بانوان،گفت: مدیران عامل در جلسه حضور داشتند، قرار است مسابقات برگزار شود چرا که تیم‌ها موافق هستند و سازمان لیگ نیز اصرار به برگزاری دارد.
 
او افزود: اما چون وضعیت شهر‌های مشهد و اهواز قرمز است باید از وزارت بهداشت استعلام گرفته شود که چه زمانی تیم‌های اجازه برگزاری تمرینات را دارند. سه هفته پس از آغاز تمرینات نخستین بازی برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال مشهد ادامه داد: در حال حاضر تمرینات تیم را آغاز نکرده ایم چرا که زمان آغاز مسابقات مشخص نیست. باید برای شروع تمرینات برنامه ریزی شود چرا که تمرینات بدون برنامه آسیب زننده خواهد بود. منتظر اعلام زمان برگزاری مسابقات هستیم تا بر اساس آن برنامه ریزی تمرینات را انجام دهیم.

شریف در پاسخ به این سوال که آیا الزامی به برگزاری مسابقات وجود دارد یا خیر؟ بیان کرد: قبول دارم که مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نداریم، اما وقتی یک تیم حدود ۸-۹ ماه در طول مسابقات زحمت کشیده است دوست دارد نتیجه زحماتش را ببیند. اولویت نخست سلامت بازیکنان است، ولی با توجه به وضعیت جامعه و بازگشت مردم به فعالیت‌های روزانه برگزاری مسابقات ایرادی ندارد، روزانه در مترو تهران هزاران نفر جابجا می‌شوند و در تعطیلات شاهد بودیم هزاران نفر به مسافرت رفتند پس فوتسال و ورزش نمی‌تواند تنها دلیل انتقال کرونا شود. با این دیدگاه، فصل جدید لیگ هم نباید برگزار شود.
 
منبع// خبرگزاری مهر
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار