انصراف فرش آرا از تیمداری در فوتسال

مدیرعامل باشگاه فوتسال فرش آرا مشهد با انتشار متنی از ادامه تیمداری در فوتسال ایران انصراف داد.

انصراف فرش آرا از تیمداری در فوتسالبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی مرتضایی مدیرعامل باشگاه فوتسال فرش آرا با انتشار متنی از ادامه تیمداری در فوتسال ایران انصراف داد.
 
در این پیام آمده است: «در پی بی توجهی کمیته فوتسال و سایر مسئولان ذی‌ربط به دادخواهی باشگاه فرهنگی‌ورزشی فرش‌آرای مشهد، این جانب غلامعلی مرتضایی ضمن عذرخواهی از هواداران، بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی، با وجود قولی که به آن‌ها داده بودم، نتوانستم برای آنان احقاق حق کنم و برای همیشه از دنیای فوتسال خداحافظی می‌کنم. مشروح موضوع را متعاقبا اعلام خواهم کرد. بی عدالتی مسببین را به خدای قادر واگذار می‌کنم و از اهالی فوتسال و فوتسال دوستان می‌خواهم مرا ببخشند.»
 
شایان ذکر است که پس از حذف فرش‌آرا در مرحله پلی‌آف، این باشگاه به تصمیمات داور اعتراض داشت و معتقد بود که گل تساوی حریف پس از اتمام وقت قانونی به ثمر رسیده است. کمیته‌های فوتسال و انضباطی پاسخی به اعتراض این تیم نداد تا در نهایت مرتضایی عطای تیمداری را به لقایش بخشید. باید منتظر ماند و دید که در صورت انصراف فرش‌آرا از تیمداری در فوتسال، هیئت فوتبال خراسان رضوی چه تمهیداتی خواهد اندیشید تا امتیاز فوتسال در خراسان حفظ شود.
 
انتهای پیام//ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار