خرد شدن نمایشگر مقاوم‌ترین گوشی جهان + فیلم

نتیجه ثبت شده توسط گوشی Blackview BV9700 در تست مقاومت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون تلفن‌های هوشمند مختلفی ساخته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها برای دسته خاصی از کاربران جذاب هستند. در میان همه مدل‌های مختلف تلفن همراه، یک دسته وجود دارد که در برابر صدمات فیزیکی بسیار مقاوم هستند.

عموما این دستگاه‌های فوق مقاوم برای افرادی مناسب هستند که به طور روزانه ممکن است بار‌ها به دلایل مختلف به تلفن خود آسیب برسانند. برای مثال تلفن یک کوهنورد می‌تواند بار‌ها از فاصله‌های مختلف به زمین پرت شود. در نتیجه این فرد باید گوشی خریداری کند که در برابر این صدمات مقاوم است.

گوشی Blackview BV9700 یک دستگاه ضدآب و ضدضربه است که توانایی تحمل صدمات فیزیکی بسیاری را دارد. به همین دلیل یکی از افراد معروف یوتیوب میزان مقاومت این دستگاه را در شرایط مختلف مورد بررسی قرار داده است.

در ادامه ویدئو آزمایش مقاومت Blackview BV9700 را مشاهده می‌کنید:

گوشی Blackview BV9700 دارای بدنه‌ای ضخیم با وزن ۲۸۳ گرم است. همان طور که در ویدئو مشاهده کردید، این دستگاه توانست در مقابل بار‌ها افتادن از فواصل مختلف از خود مقاومت نشان دهد. البته در نهایت صفحه نمایش این دستگاه پس از پرت شدن از فاصله زیاد خرد شد، اما باز هم کارایی خود را از دست نداد. می‌توان این دستگاه را به کسانی پیشنهاد کرد که احتمال می‌دهند گوشی‌های ظریف‌تر را به راحتی تخریب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۵۳ ۲۴ تير ۱۴۰۱
من گوشیم سامسونگ اس۸ هستش ،،از این خیلی بدتر افتاد یعنی روی موتور بودم و گوشیم از تو جیبم پرت شد کف خیابون،،فقط یه خط خیلی خیلی کوچولو بالای صفحش افتاد تازه سامسونگ از این گوشی محکمتر هم ساخته
Iran (Islamic Republic of)
MY_BE_NAME
۱۷:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چه تستر باحالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
تستر مشکل روانی داره
خب معلومه وقتی به قصد کشت پرتش کنی میشکنه
آخرین اخبار