حرفه‌ای‌ترین گیمر‌های بازی Battlefield را بشناسید! + فیلم

برخی افراد با کسب تجربه در عنوان پرمخاطب Battlefield 1 توانسته‌اند لحظات شگفت‌آوری را از بازی خود ثبت کرده و به اشتراک بگذارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Battlefield 1 یک بازی تیراندازی اول شخص بسیار پرمخاطب به حساب می‌آید که توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده است.

این بازی سال ۲۰۱۶ به صورت گسترده برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه شد و در مدتی کم مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد.

نگاهی بر حرفه‌ای‌ترین لحظات ثبت شده توسط گیمر‌ها در بازی Battlefield 1

از دلایلی که بازی Battlefield 1 محبوبیت زیادی را از سوی کاربران به خود دید می‌توان به فیزیک طبیعی و محیط واقع‌گرایانه آن اشاره کرد. این عنوان که روایتگر دوران جنگ جهانی اول است توانسته پس از چهار سال هنوز یک عنوان پرمخاطب باقی بماند و رضایت کاربرانش را جلب کند. گیمر‌ها با تجربه این بازی می‌توانند درک بهتری از محیط حقیقی جنگ داشته باشند و دیگر مانند مابقی عناوین همیشه پیروز میدان نباشند.

حرفه‌ای ترین گیمرهای بازی Battlefield را بشناسید! + فیلم

یکی از دلایل دیگر رشد این عنوان سرور‌های قوی و محیطی مناسب برای رقابت در سرویس‌های آنلاین است. کاربران بسیاری به صورت آنلاین همواره به مقابله با یکدیگر می‌پردازند و از این رو بعضی از آن‌ها حرفه خاصی را در این عنوان کسب کرده‌اند.

در ادامه ویدئوی برخی از بهترین لحظات ثبت شده توسط گیمر‌ها در بازی Battlefield 1 را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
محشر
آخرین اخبار