تست مقاومت کوچک‌ترین گوشی جهان + فیلم

گوشی Zanco Tiny T1 کوچک‌ترین تلفن همراه جهان است که در این آزمایش، مقاومت آن در شرایط مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در بازه زمانی از پیشرفت فناوری هستیم که تقریبا دیدن هیچ چیز نباید ما را شگفت‌زده کند؛ زیرا همیشه گزینه عجیب‌تری وجود دارد. یکی از عجیب‌ترین دستگاه‌های ساخته شده در جهان گوشی Zanco Tiny T1 است که به آن لقب کوچک‌ترین تلفن همراه ساخته شده را داده‌اند. این دستگاه تنها ۱۳ گرم وزن دارد و اندازه آن ۴۷ در ۲۱ در ۱۲ میلی‌متر است.

ویژگی‌های Zanco Tiny T1

شاید فکر کنید نمی‌توان کار زیادی با این دستگاه کرد، اما باید بگوییم که شما در این گوشی به یک صفحه‌کلید کامل و صفحه‌نمایش اولد بسیار کوچک دسترسی دارید که می‌توانید با کمی تلاش در آن پیامک ارسال کرده و به مخاطبان خود زنگ بزنید. جالب است بدانید که این گوشی را می‌توان با یک بار شارژ تا سه روز روشن نگه داشت و ۱۸۰ دقیقه به طور مداوم به وسیله آن مکالمه داشت. این میزان عمر باتری برای چنین دستگاهی واقعا خوب است.

تست مقاومت Zanco Tiny T1

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یک فرد از این دستگاه تست مقاومت می‌گیرد. در این آزمایش قسمت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان گفت هر کدام از آن‌ها به یک بخش خاص آسیب می‌زند.


بیشتر بخوانید


ویدئوی آزمایش مقاومت این دستگاه تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که کاملا همه اجزای Zanco Tiny T1 جدا شده و بار دیگر در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. در ادامه ویدئوی آزمایش مقاومت Zanco Tiny T1 را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
گوشی به اون خوبی رو نابودش کرد
آخرین اخبار