۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۹ خرداد)

فهرست پرطرفدارترین‌ گوشی‌های این هفته، شاهد جا‌به‌جایی‌های بسیاری بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ما هر هفته برای شما فهرستی از پرطرفدارترین گوشی‌های هفت روز گذشته را آماده می‌کنیم. این بار فهرست ما کمی با هفته‌های پیش متفاوت بوده و تغییرات نسبتا زیادی کرده است.کاربران دنیای فناوری همیشه به دنبال جدیدترین محصولات روز هستند، به همین دلیل علایق آن‌ها به طور مکرر تغییر می‌کند.

فهرست هفته جاری جابه‌جایی‌های بسیاری را به خودش دیده و علاوه بر ۵ عضو تازه، یک رهبر جدید نیز دارد. این هفته یکی از گوشی‌های سامسونگ که مدت زمان زیادی است در فهرست ما وجود دارد موفق شده به جایگاه اول برسد. احتمالا شما متوجه شده‌اید که راجع به کدام گوشی سامسونگ صحبت می‌کنیم.

این هفته سامسونگ گلکسی A51 توانست از ردمی نوت 9S پیشی بگیرد و جایگاه اول را از آن خود کند. گوشی ردمی نوت 9S نیز پس از این دستگاه در مقام دوم قرار گرفته و مدال نقره را از آن خود کرده است. سه گوشی دیگر از ردمی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

در جایگاه سوم ردمی نوت ۸ پرو دیده می‌شود که پیشتر آن را در مقام ششم دیده بودیم. پس از این گوشی نسخه معمولی آن قرار دارد که هفته پیش هفتم بود. گوشی که در جایگاه پنجم قرار دارد ردمی نوت ۹ پرو است که به تازگی وارد فهرست ما شده است.

پس از این دستگاه‌ها، گوشی تازه معرفی شده ویوو X50 پرو پلاس، مقام ششم قرار دارد. این دستگاه جلوتر از دو محصول شیائومی و سامسونگ قرار دارد. سامسونگ گلکسی A71 به فهرست ما بازگشته و اکنون در مقام هفتم است و پس از آن شیائومی می‌ نوت ۱۰ لایت قرار دارد که تازه وارد فهرست شده است.

آیفون SE برای چهارمین هفته متوالی در جایگاه نهم قرار دارد. در نهایت فهرست پرطرفدارترین تلفن‌های هفته ما با گوشی گلکسی M31 تکمیل می‌شود.

در ادامه فهرست تصویری پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۹ خرداد)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۹ خرداد)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار