بسته حوادث کرمانشاه/خبرهای نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یکی از اراذل و اوباش این شهر خبر داد که با عربده کشی و ایجاد درگیری با افرادی دیگر باعث ایجاد اخلال در نظم عمومی شده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در خیابان تختی شهرک الهیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران کلانتری محل به سرعت در صحنه درگیری حاضر و مشاهده کردند یکی از اوباش سابقه دار همراه با ۵ نفر از همدستان خود با شخص دیگری درگیر و با قمه و چاقو اورا مجروح کرده اند.

براری افزود: ماموران به سرعت علاوه بر پایان دادن به درگیری، عامل اصلی درگیری را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان و با اشاره به معرفی اوباش سابقه دار به دستگاه قضائی، از تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی خبر داد.

کشف یک میلیارد ریال احشام قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۶ راس گاو هلشتاین قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

حیدر حق جویان افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی پاوه پس از اطلاع از تردد یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی محل تردد کامیون را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

حق جویان گفت: در این بازرسی ۶ راس گاو قاچاق از نژاد گوشتی هلشتاین که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

رئیس پلیس پاوه از دستگیری راننده کامیون و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کشف قطعات قاچاق خودرو در قصرشیرین

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان، ۱۰۹ قطعه قاچاق خودرو در گمرک پرویزخان کشف شد.

محمد محمدی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی حین گشتزنیدر گمرک پرویزخان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در این بازرسی ۱۰۹ قطعه قاچاق مربوط به انواع خودروی سواری که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

محمدی از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد .

یک تن آرد قاچاق در ثلاث باباجانی کشف شد

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف یک تن آرد قاچاق به ارزش ۳۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

بهمن گله جاری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده ثلاث باباجانی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در جریان بازرسی صورت گرفته یک تن آرد قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

گله جاری همچنین از دستگیری راننده وانت و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف

رئیس پلیس شهرستان ثلاث باباجانی از توقیف ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف شامل ۸ دستگاه موتورسیکلت و ۷ دستگاه خودروی سواری خبر داد.

او گفت: این وسایل نقلیه طی ۷۲ ساعت اخیر و به دلایل مختلف از جمله نداشتن پلاک یا مخدوش بودن آن و همچنین ایجاد مزاحمت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کشف ۱۷۰ لیتر روغن زیتون قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۷۰ لیتر روغن زیتون و ۴۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده قاچاق با تلاش ماموران خبر داد.

حسین براری افزود: ماموران انتظامی کرمانشاه در ماموریت‌هایی جداگانه ۲ دستگاه خودروی حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

او ادامه داد: در جریان بازرسی از این خودرو‌ها ۱۷۰ لیتر روغن زیتون و ۴۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده قاچاق کشف شد.

براری، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

کشف ۲۴ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۴ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: عمده آن‌ها مربوط به قطعات و محتویات خودرو و سرقت از معابر عمومی و اماکن خصوصی بوده است.

او گفت: در این مدت همچنین ۲۴ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار