سارقان تجهیزات مخابراتی در دام پلیس هرسین

 فرمانده انتظامی هرسین گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان، ۲ سارق حرفه‌ای کابل و تجهیزات مخابراتی دستگیر و ۵ فقره سرقت از آنان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ "همت علی شکری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهر هرسین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

سرهنگ شکری افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی از سطح شهر هرسین اعتراف کردند.

رئیس پلیس شهرستان هرسین در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

او در پایان مبارزه با پدیده سرقت را از مهمترین برنامه‌های پلیس هرسین در سال جاری عنوان کرد.


دستگیری عوامل تیراندازی در کرمانشاه

 


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۵ نفر از عوامل تیراندازی و درگیری در یکی از محلات شهر و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره تیراندازی در شهرک فدک فاز ۲ رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری بعثت قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل تیراندازی که منجر به زخمی شدن ۲ نفر شده بود تحقیقات لازم را به عمل آورده و جستجوی خود را برای عوامل تیراندازی آغاز کردند.

سرهنگ براری گفت: پس از شناسایی مخفیگاه عاملان تیراندازی، هماهنگی لازم با مقامات قضائی به عمل آمد و ماموران در عملیات‌هایی جداگانه ۵ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه بیان کرد: همچنین در بازرسی‌های صورت گرفته یک قبضه سلاح شکاری و ۱۴ فشنگ کشف شد.
اودر پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار