در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روند برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه علم و صنعت

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان بیان کرد: نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان تا حدودی به شرایط شیوع کرونا بستگی دارد و با توجه به نگرانی برای بازگشایی خوابگاه‌ها و سالن‌های غذاخوری دانشجویی، دانشگاه ما نمی‌تواند سلامت دانشجویان را در معرض خطر قرار دهد.

او افزود: در حال حاضر تصمیم داریم تا طبق تقویم آموزشی امتحانات را یک هفته به تعویق بیندازیم و تا حد توان امتحان برخی از دروس را به صورت غیر حضوری برگزار کنیم. برای امتحاناتی که امکان برگزاری غیرحضوری آن‌ها وجود ندارد تعمهیداتی اندیشیده‌ایم تا دانشجویان در مراکز استان‌های محل سکونت خود امتحان دهند. 

نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان خارجی دانشگاه علم و صنعت

واحدی درباره روند برگزاری امتحانات برای دانشجویان خارجی دانشگاه علم و صنعت گفت: در جلسه شورای آموزشی دانشگاه که در روز سه شنبه ۶ خرداد برگزار خواهد کرد برای نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان خارجی تصمیم گیری خواهد شد. آن دسته از دانشجویان خارجی که در ایران حضور دارند برای امتحانات حضوری و غیر حضوری می‌توانند شرکت کنند و گروهی از دانشجویان خارجی که خارج از ایران هستند، می‌توانند تا اواخر مهر ماه با بازگشت به ایران و مراجعه به اساتید در آزمون مربوطه را شرکت کنند.

روند برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه علم و صنعت/ ارائه دروس عملی در تابستان

شرایط دفاع از پایان نامه‌ در دانشگاه علم و صنعت

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به شرایط دفاع از پایان نامه و رساله‌های دانشجویی اظهار کرد: دانشگاه علم و صنعت این شرایط را فراهم کرده است تا دانشجویان مقطع دکتری به صورت حضوری و غیر حضوری از پایان نامه‌های خود با شرایط و استاندارد‌های گذشته دفاع کنند. 

واحدی درباره نحوه گذراندن ترم جاری برای آن دسته از دانشجویانی که شیوه دفاع از پایان نامه آن‌ها به صورت پیمایشی است، مطرح کرد: دانشجویانی که نهایی سازی پروژه شان نیازمند فعالیت‌های حضوری باشد، می‌توانند با بهتر شدن وضعیت و تایید استاد راهنما مهلت زمان بیشتری برای دفاع از پایان نامه‌های خود داشته باشند.

روند برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه علم و صنعت/ ارائه دروس عملی در تابستان

ارائه دروس عملی دانشگاه علم و صنعت در تابستان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه ارائه دروس در سامانه الکترونیکی، مطرح کرد: در حال حاضر تمام دروس نظری، دروس نظری- عملی و برخی از درس‌های عملی دانشگاه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شوند و بخش عمده‌ای از دروس عملی به صورت مجازی در سامانه الکترونیکی هنوز ارائه نشده‌اند.

واحدی در پایان یادآوری کرد: برنامه ریزی دانشگاه علم و صنعت این است که دروس عملی که به صورت مجازی ارائه نشده‌اند را در فصل تابستان به دانشجویان ارائه کند. 


بیشتر بخوانید:

شیوه دفاع مجازی از پایان نامه در دانشگاه علم و صنعت

توضیح دانشگاه علم و صنعت درباره خبر تقویم آموزشی این دانشگاه

۱۵۰ دانشجو در علم و صنعت مسموم شدند/ حضور نماینده‌های وزارت بهداشت در دانشگاه علم و صنعت

آماده سازی ماهواره دانشگاه علم و صنعت تا پایان شهریور ماه

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر دانشگاه علم و صنعت با رعایت اصول بهداشتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار