تولید پنج اثر موسیقی در شبکه اشراق

پنج اثر موسیقی در واحد شعر و موسیقی مرکز زنجان تولید شد.

تولید پنج اثر موسیقی در شبکه اشراقمدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به تولید پنج اثر موسیقی در واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز  زنجان گفت:قطعه موسیقی فطر بایرامی با موضوع عیدسعیدفطر در واحد شعر، موسیقی و سرود صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و آماده پخش شده است.
 
موسوی افزود:آهنگ ساز، شاعر، خواننده و تنظیم این اثر التفات داودبیگی بوده و به مدت ۲:۳۸ دقیقه تولید شده است.

او ادامه داد: قطعه موسیقی سلام بر قدس در ساختاری ارکسترال و موضوع روز جهانی قدس   با  آهنگ سازی احسان جوادی، و تنظیم  نوید اقبالی، و  اشعارمنتخب شعرا با اجرای گروه سرود کریم اهل بیت به مدت ۵:۳۸ دقیقه تولید و آماده پخش شده است.

موسوی ادامه داد:قطعه موسیقی «مست جام عشق» دیگر قطعه ای تولید شده در واحد شعر، موسیقی و سرود صدا و سیمای مرکز زنجان است کهاین قطعه موسیقی در  ساختاری ارکسترال  و موضوعی عرفانی دارد.
 
آهنگ سازی و تنظیم این اثر توسط سعیدپورعلی، با اشعاری ازحکیم هیدجی و خوانندگی هادی امدادی به مدت ۳:۲۵ دقیقه تولید شده است.

 مدیر روابط عمومی صدا و سیمای زنجان ادامه داد: قطعه موسیقی «باغیشلیان الله»  در ساختاری ارکسترال با موضوع مناجات‌های ماه مبارک رمضان ، با  آهنگ سازی و تنظیم سعیدپورعلی، با اشعاری از ناصر دوستی و خوانندگی مجید موحد به مدت ۴:۳۰ دقیقه در این شبکه تولید شده است.

او گفت:واحد شعر، موسیقی و سرود صدا وسیمای مرکز زنجان همچنین  قطعه موسیقی «افطارلیق» را  باساختاری فورکلور و محلی با موضوع آداب و رسوم افطاری در ماه مبارک رمضان تولید و آماده پخش  کرده است .
 
موسوی ادامه داد :آهنگ سازی و تنظیم این اثر توسط سعیدپورعلی، با بهره گیری از اشعار ناصر دوستی و خوانندگی رضا روانبخش به مدت ۲:۳۰ دقیقه تولید و آماده پخش شده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.