آمادگی رسانه استانی برای تعامل بیشتر با آموزش و پرورش

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان برآمادگی رسانه استانی به منظور تعامل بیشتر با آموزش و پرورش تاکید کرد.

آمادگی رسانه استانی به منظور تعامل بیشتر با آموزش و پرورشبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به همراه تعدادی از مدیران رسانه استانی با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کردند.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار ضمن تبریک هفته تکریم مقام معلم، با تاکید بر هم افزایی نهاد‌های فرهنگی تصریح کرد: اساسی‌ترین هدف در جامعه انسانی، تعلیم و تربیت است که این رسالت مهم و بنیادی با پشتکار و کوشش معلمان عزیز و بهره گیری از گستردگی و عمومیت رسانه ملی در مباحث مهم اجتماعی و اعتقادی امکان پذیر خواهد شد.

 لطیفی افزود: شیوع یکباره و غافلگیرکننده ویروس کرونا و بدنبال آن تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، رسانه ملی را به یک آموزشگاه تبدیل کرد و همکاری تنگاتنگ نظام آموزش و پرورش کشور با صدا و سیما به اوج خود رسید.

او ضمن اعلام آمادگی رسانه استانی بمنظور تعامل بیشتر با آموزش و پرورش استان بویژه فرهنگ سازی بیش از پیش برای ارتقای جایگاه والای معلم و نقش راهبردی تعلیم و تربیت در پیشرفت همه جانبه کشور افزود: امروز شاهد این این هستیم که جامعه هنوز به جایگاه متعالی و مقام ویژه معلم آنگونه که شایسته این قشر عزیز است نرسیده و تلاش خواهیم کرد با مشارکت این نهاد فرهنگی در قالب سریال و فیلم به این موضوع مهم بپردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم با تقدیر از توجه ویژه رسانه استانی به موضوع مهم تعلیم و تربیت، رسالت فرهنگی و تربیتی سازمان صدا و سیما و آموزش و پرورش را وجه مشترک این دو نهاد دانست و افزود: هدف اصلی آموزش و پرورش ترویج آموزه‌های اسلامی، اعتلای علمی و دینی دانش آموزان و زمینه سازی فرهنگی برای سبک زندگی ایرانی اسلامی است که با هم افزایی با صداوسیما قطعا دستیابی به این هدف میسر خواهد شد.

 رفیعی ارتباط تنگانگ میان صداوسیما و آموزش و پرورش استان را در سطح عالی توصیف کرده و افزود: با اهتمام ویژه رسانه استانی، تلاش می‌کنیم تا موضوع مهم تعلیم و تربیت و جایگاه والای معلم در جامعه منزلت شایسته خود را به دست آورد.

او در ادامه از توجه ویژه و حمایتی صداوسیمای استان به مجموعه آموزش و پرورش و پوشش و اطلاع رسانی رویداد‌های این نهاد تشکر و قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.