تعامل اوقاف زنجان با شبکه اشراق

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت:تعامل با سازمان صدا و سیمای مرکز زنجان در راستای حل مشکلات مردم است.

ظرفیت های شبکه  استانی در تبلیغ و ترویج امور مذهبی و فرهنگی حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بر اهمیت و ظرفیت رسانه ملی در خصوص تبلیغ و ترویج امور مذهبی و فرهنگی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام کرمی تصریح کرد: ظرفیت‌های موجود در حوزه اوقاف باید در خدمت آموزش و تبلیغ مبانی دینی باشد و بهترین مسیر برای تحقق این هدف بهره مندی از رسانه گسترده و پرمخاطبی مانند صدا و سیماست.

او ادامه داد:با توجه به دغدغه‌های مشترک و به صورت کاملاً اشتراکی در جهت تاکید بر اهمییت موضوع وقف و تاثیر آن در حل مشکلات جامعه برنامه‌های مدون تهیه و آن را در قالب یک کار مشترک به اجرا خواهیم رساند.

حجت الاسلام کرمی به برنامه‌های که در حال حاضر به صورت مشترک تهیه و از شبکه استانی در حال پخش است اشاره کرد و گفت:برنامه قرار شب که با همکاری تبلیغات اسلامی استان تهیه  و هر شب ساعت ۲۳ از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان  ادامه داد: مسابقه افطارلیق و اوبا شدانیلق از دیگر برنامه‌های هستند که  در ماه رمضان هر روز قبل از افطار و سحرگاهان از صدا وسیمای مرکز زنجان به صورت زنده پخش می‌شود.

کرمی گفت:بخشی از فعالیت‌های مشترک با سازمان صدا وسیما‌ی مرکز زنجان  معرفی موقوفات استان باحضور معاونین  این اداره در روز عید فطر خواهد بود.

او پخش ۱۰ برنامه از رادیو و تولید خبر‌های مربوط از عملکرد اداره اوقاف شهرستان هاو  مسابقه صحفیه سجادیه و پخش مناجات خوانی از حسینیه اعظم زنجان را از دیگر فعالیت‌های مشترک مابین این دوسازمان برشمرد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.