اخبار حوادث امروز بیست و یکم اردیبهشت ماه ۹۹؛

از دستگیری جاعل مهر‌های برخی ادارات دولتی و سوء استفاده از آن‌ها تا کشف مواد غذایی قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و یکم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و یکم اردیبهشت سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری جاعل مهر و اسناد دولتی در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در پی رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبنی بر فعالیت فردی در زمینه جعل مهر‌های برخی ادارات دولتی و سوء استفاده از آن‌ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی فرد مزبور را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد، افزود:در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۱۲ عدد مهر جعلی مربوط به دستگاه‌های دولتی کشف شد.

سرهنگ ترکارانی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

حریق جایگاه CNG سه راه مدن

سعید بریزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت:شامگاه گذشته  حریق جایگاه CNG سه راه مدن به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله ۲ گروه اطفاء و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند و به محض رسیدن به محل حادثه  عملیات اطفاء و امداد را آغاز نمودند.

از دستگیری جاعل مهر‌های برخی ادارات دولتی و سوء استفاده از آن‌ها تا حریق جایگاه سی ان جی

او با بیان اینکه  آتش نشانان با سرعت عمل خود توانستند حریق را اطفا کنند افزود:خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه در دست برسی میباشد.

توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶ میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارزو تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس شهرستان آبادان با کار اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او در بازرسی از خودروی توقیفی ۳ هزار و ۵۰۰ عدد ماکارونی، ۳ هزار و ۷۹۰ عدد روغن زیتون، ۲ هزار و ۱۶۷ عدد ماالشعیر، یک هزار و ۵۳۶ پاکت قهوه، ۴۵۶ پاکت پودر جو، ۲ هزار و ۶۴ عدد قوطی دلستر ۹۰۰ قوطی آبغوره و ۵۰۰ بسته چای کیسه‌ای قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.