اخبار حوادث امروز بیستم اردیبهشت ماه ۹۹؛

از دستگیری ۵ سارق سابقه دار منازل در پاتک شبانه پلیس تا ۵ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو

مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم اردیبهشت سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۵ سارق سابقه دار منازل

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت خُرد و کلان از منازل واقع در مناطق ذوالفقاری و شهرک دریا مأموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری با کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات شبانه روزی، در یک پاتک شبانه پنج سارق سابقه دار را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

به گفته او در این عملیات اموال سرقتی شامل: ۲ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی؛ یکدستگاه تلویزیون معمولی؛ یکدستگاه موتور کولر گازی دو تیکه؛ ۳ دستگاه باتری خودرو همچنین یکدستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک به همراه ۹۰ متر سیم برق هوایی از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: این متهمان به ۹ فقره سرقت منزل در مناطق ذوالفقاری و شهرک دریا اعتراف کردند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و به دادسرا معرفی گردیدند گفت: با شناسایی تعدادی ازمالباختگان خوشبختانه اموال مسروقه به آن‌ها تحویل داده شد و خوشحالیم از اینکه با کشف اموال مسروقه در این شرایط، توانستیم لبخند رضایت را بر چهره شکات بنشانیم.

۵ مصدوم در سانحه رانندگی واژگونی خودرو پراید

حادثه واژگونی خودرو پراید شامگاه گذشته  به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ خرمشهر اطلاع داده شد که  بلافاصله مرکز ارتباطات خرمشهر ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام کرد.

این سانحه در ۳۰ کیلومتری در جاده امام صادق (ع) محور خرمشهر اهواز رخ داده بود و بر اثر واژگونی پراید ۵ نفر مصدوم شده بودند.

مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت های پزشکی با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان  ولیعصر خرمشهر منتقل شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.