برگزاری بیش از ۱۶ هزار کلاس آموزش مجازی برای خواهران طلبه یزدی

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری بیش از ۱۶ هزار کلاس آموزش مجازی برای بانوان حوزوی استان خبر داد.

 فاطمه نظیر معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با آغاز شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ در سطح کشور و همزمان با نیمسال دوم تحصیلی مدارس علمیه، معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با تصمیم گیری به موقع برای جبران دروس در روز‌های تعطیل، اجرای طرح آموزش مجازی را برای طلاب در نظر گرفت.

او افزود:‌ حضور همه طلاب در گروه‌های آموزشی ایجاد شده به همت معاونان آموزشی مدارس الزامی بوده و تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۶۲۰ هزار کلاس آموزشی به شیوه مجازی در ۲۲ مدرسه علمیه خواهران استان با حضور ۲ هزار و ۷۱۳ طلبه برگزار شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد در ادامه به فعالیت تدریس مجازی ۳۰۷ استاد حوزه علمیه خواهران استان اشاره کردو ادامه داد: تعطیلی مدارس علمیه در شرایط حاضر صرفاً از لحاظ حضور در مدارس بوده و در بخش آموزشی، تعطیلی جایگاهی ندارد و اساتید در حال تدریس مباحث آموزشی خود هستند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ،ووهان، چین پدیدار شد و تاکنون در کشور‌های زیادی گسترش یافته و جان افراد بیشماری را گرفته است.

پزشکان توصیه می‌کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می‌توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار