مشارکت فعال طلاب و روحانیون در عرصه‌های مختلف مقابله با کرونا ستودنی است

مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: بیش از ۳۸۰ بانوی طلبه استان یزد در اقدامی کاملا خودجوش در راه مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۸۰ بانوی بسیجی طلبه در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا در اقدامی خودجوش وجهادی، پا به عرصه خدمت گذاشتند.

او در ادامه مشارکت فعال طلاب و روحانیون در عرصه‌های مختلف مقابله با کرونا را ستودنی دانست و افزود: فعالیت و حضور در صحنه خواهران طلبه، بار دیگر ثابت کرد روحانیت در طول تاریخ، از مردم و در کنار مردم بوده و هست و از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی ادامه داد: دوخت و بسته بندی ماسک، لباس‌های پزشکی و بهداشتی وفعالیت بخشی از خواهران طلبه در نقاهتگاه‌ها به عنوان همراه بانوان بیمار از جمله اقدامات مهم بانوان طلبه استان، در مبارزه با ویروس کرونا است.

او در ادامه به بالا بردن روحیه مردم عادی و بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت: تعدادی از مشاوران و استادان حوزه علمیه خواهران استان نیز، باهدف امیدبخشی به صورت حضوری در نقاهتگاه‌ها و حتی تلفنی و مجازی به بیماران و خانواده‌های آنان مشاوره می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، دلجویی از خانواده‌های متوفیان، تجهیز و تغسیل اموات کرونایی، همکاری با شبکه بهداشت، فعالیت در فضای مجازی با هدف آگاهی بخشی به مردم و تقدیر از کادر درمانی را از دیگر عرصه‌های خدمت بانوان طلبه استان برشمرد و اظهار داشت: خواهران طلبه استان، تا شکست کامل این ویروس منحوس و تحقق آرامش کامل جامعه، پایه پای کادر درمان در کنار مردم و نیازمندان خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار