کمک یک میلیارد ریالی بانوان طلاب استان یزد در رزمایش همدلی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی بانوان طلاب استان، در پشت خط مقدم مبارزه با کرونا جمع آوری شده است.

کمک یک میلیارد ریالی بانوان طلاب استان یزد در رزمایش همدلیحجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: امروزه، فرهنگ جامعه به حدی رشد یافته که مردم برای انجام امور خیر و کمک به نیازمندان در بحران ها، به صورت خودجوش وجهادی پا به عرصه می‌گذارند.

او در ادامه به حضور پر رنگ بانوان طلبه یزدی، به منظور کمک به نیازمندان جامعه از نخستین روز‌های شیوع ویروس منحوس کرونا، اشاره کرد و افزود: از آغاز ویروس کرونا تا کنون بیش از یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال کمک‌های نقدی وغیر نقدی از سوی بانوان طلاب استان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی ادامه داد: در این در حالی است که طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان تاکنون ۹۴۰ بسته غذایی، بهداشتی و پوشاک را به ارزش یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال، بین نیازمندان استان توزیع کردند.

او در ادامه به ضرورت کمک به اقشار نیازمند و ناتوان جامعه در این شرایط تاکید کرد و گفت: همچنین تاکنون بیش از ۴۶ میلیون ریال کمک‌های نقدی به همت این خواهران بسیجی به اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: سه رأس گوسفند هم به ارزش ۶۷ میلیون وپانصد هزار ریال، قربانی و بین نیازمندان توزیع شده است.

او به امر مواسات در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: بانوان طلاب استان نیز در این راستا در حال تهیه و بسته بندی بسته‌های مواد غذایی جهت تامین نیاز‌های اقشار کم درآمد و ناتوان استان هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار