یازدهمین مرحله ضد عفونی معابر سرخس به همت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و مشارکت شهرداری با هدف شکست ویروس کرونا، یازدهمین مرحله ضدعفونی معابر سرخس ظهر امروز انجام شد.

محسن فاتحی رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان مرزی سرخس، تیم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در پالایشگاه گاز خانگیران تشکیل و وظیفه ضدعفونی معابر بر عهده واحد آتش نشانی گذاشته شد.

او افزود: تاکنون به درخواست مسئولین شهرستان، پالایشگاه در این امر ورود پیدا کرده که در طی دو مرحله و هربار با استفاده از ۶۴ هزار لیتر محلول هیپوکلرید سدیم با غلظت ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ " پی پی ام" معابر اصلی و فرعی ضدعفونی شده است.

رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ادامه داد: امروز یازدهمین مرحله ضدعفونی شهرستان مرزی سرخس و سومین مرتبه مشارکت و همکاری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این مجتمع گازی است که با استفاده از ۱۱۰ هزار لیتر محلول هیپوکلرید سدیم، ضدعفونی شهر انجام شد.

فاتحی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا خروج غیرضروری از منزل نداشته باشند و به پیام‌های وزارت بهداشت و مسئولین مبنی بر در خانه ماندن توجه و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا با همکاری همه آحاد جامعه ویروس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام//م. ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار