بکارگیری نیرو‌های بومی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: در جهت کاهش نرخ بیکاری، بخشی از نیرو‌های انسانی مورد نیاز پالایشگاه را از افراد بومی منطقه بکار گرفتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در حاشیه بازدید امیر نجاتی فرمانده تیپ ۳۷۷ لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) از این مجتمع گازی، گفت: با توجه به مشکلات موجود در سطح جامعه و بیکاری جوانان، ما توانسته ایم بخشی از نیرو‌های انسانی مورد نیاز پالایشگاه را از افراد بومی منطقه بکار بگیریم که این مهم نقش تاثیرگذاری در کاهش نرخ بیکاری داشته است.

او ادامه داد: همچنین فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در صنعت گاز بوجود آمده است؛ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به ذینفعان گام‌های مهمی برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: امروز نعمت امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مولفه‌های مهم در ایجاد ثبات و فعالیت کارخانجات و صنایع است و اگر این امنیت برقرار نباشد پایداری تولید انرژی محقق نخواهد شد.

منبتی افزود: امنیت پشتوانه‌ای محکم برای کارکنان سخت کوش این پالایشگاه در تولید بی وقفه گاز طبیعی و ارسال آن به خطوط انتقال تا مبادی مصرف شامل مشترکان خانگی و صنعتی است.

او با بیان اینکه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به عنوان یکی از حیاتی‌ترین صنایع در کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: هم اکنون ۳۷ سال از افتتاح پالایشگاه می‌گذرد و با مجاهدت و تلاش کارکنان صنعت گاز شاهد برقراری تولید پایدار در این پالایشگاه هستیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: پایداری تولید گاز طبیعی و تامین گاز مشترکان در شمال و شمال شرق کشور مدیون تلاش شبانه روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت است.

انتهای پیام//م. ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۳:۳۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
چطوری نیرو جذب کرده اند که هیچ اطلاعیه عمومی منتشر نشده بود!!؟؟
آخرین اخبار