انتقال امتیاز طرح ملی مسکن به دیگران پیگرد قانونی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: واگذاری و انتقال امتیاز طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به دیگران ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قدرت الله ابک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: براساس مصوبه وزارت راه و شهرسازی واگذاری و انتقال امتیاز طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به دیگران تحت هریک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

او افزود: ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است و ثبت نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست، چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی، فرد ثبت نام کننده واجد شرایط تشخیص داده نشود و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری فاقد هر گونه ارزش باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: خرید و فروش امتیاز مسکن ملی فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار می‌شود لذا بنا بر اعلام وزارتخانه، امتیاز این قبیل افراد باطل می‌شود.

ابک بیان کرد: در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل می‌شود و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.