رژه خدمت بجای رژه ارتش

رژه خدمت به مناسبت روز ارتش، در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ناخدایکم عرشه احسان نصیری معاون هماهنگ کننده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر،گفت: امسال به علت شیوع بیماری کرونا، رژه روز ارتش در ۲۹ فروردین امسال در کشور برگزار نمی‌شود، اما به جای آن رژه خدمت برگزار خواهد شد.

او افزود: از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده روز ارتش، عرضه خدمات و امکانات بهداشتی به منظور شکست ویروس کرونا در سطح استان است که با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها در برای کاهش این بیماری به یاری مردم و یاوران سلامت خواهیم رفت.

ناخدایکم عرشه نصیری گفت: از زمان شیوع کرونا بر اساس تکلیف و ماموریت دانشگاه، از تمام ظرفیت‌های موجود به منظور پیشگیری از گسترش ویروس در استان استفاده کردیم.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه دریایی نوشهر افزود: استفاده از امکانات و مراکز درمانی این دانشگاه برای خدمات رسانی به بیماران مشکوک به ویروس و در اختیار گذاشتن خودرو‌های آمبولانس، اعزام دانشجویان به مراکز حساس و پرخطر، همکاری در افتتاح نقاهتگاه دو هزار تختخوابی چالوس و مجموعه گردشگری ساحلی سیترا نوشهر از جمله فعالیت دانشگاه به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا در منطقه بوده است.

ناخدایکم عرشه نصیری با اشاره به در پیش بودن ۲۹ فروردین روز ارتش، از عملیات نیرو‌های مسلح از جمله نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و گفت: این نیرو علاوه بر حضور موثر در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف دفاعی و حمایتی، از جمله ناوگان کشتیرانی، عملیات والفجر ۸ در آزادسازی خرمشهر، شکست حصر آبادان، عملیات مروارید و پدافند سکو‌های نفتی و اسکورت کاروان عملیات‌ها حضور فعالی داشته که به عنوان کارنامه درخشان این نیرو در نظام جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.